Stay SAKURA Kyoto ZEN
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stay SAKURA Kyoto ZEN





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi (with Sofa Bed)

Estudi (with Sofa Bed)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Cortines opaques
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 753 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-572-2 Omiya, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8363
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Kyoto karasumagojo
Smile Hotel Kyoto karasumagojo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 311 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Stay SKAURA ZEN
Stay SAKURA ZEN
Stay SKAURA Kyoto ZEN
Stay SAKURA Kyoto ZEN Hotel
Stay SAKURA Kyoto ZEN Kyoto
Stay SAKURA Kyoto ZEN Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Stay SAKURA Kyoto ZEN
Opinions
9,0
Fantàstic
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ignacio
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ignacio
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
sonoko
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sonoko
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicole
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose Ramón
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose Ramón
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ken
5 de set. de 2024
Ken
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
えりか
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
えりか
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Pearl
Viatge en família
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Pearl
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jenny
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Faisal
21 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Faisal
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Megan
Viatge en parella
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada de 5 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en família
22 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Emily
Viatge en família
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
SHINGO
4 de febr. de 2024
SHINGO
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
SHOZO
9 de gen. de 2024
SHOZO
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
An chi
Viatge en família amb nens petits
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
An chi
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
?
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mikko
Viatge en família
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable stay with good in-apartment facilities
Mikko
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
3 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Hidenobu
Viatge en família
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidenobu
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
YUKARI
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKARI
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família amb nens petits
20 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Eugenie
Viatge en parella
2 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugenie
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
KAZUYO
Viatge en família
7 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUYO
Estada de 2 nits (març 2023)