Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica (Basement)

Habitació amb dos llits individuals econòmica (Basement)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 159 opinions
Preu actual: 248 €
25 de juny - 26 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yamazakicho 343, Kyoto, Kyoto, 605-0841
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 403 opinions
Preu actual: 40 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Hotel
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Stay SAKURA Kyoto Gion Miyagawa
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allyssa
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allyssa
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jerry
7 d’abr. de 2025
Jerry
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thai
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thai
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
sofia
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sofia
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Charlene
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlene
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Aya
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aya
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Steve
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dan, Newtown
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Komaljeet
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Komaljeet
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ditte
30 d’oct. de 2024
Ditte
Estada de 5 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Linda
Viatge en grup
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Linda
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en parella
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Nazanin
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nazanin
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Melinda
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melinda
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexis
Viatge en família
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge en parella
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Philip
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philip
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Colin
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada de 6 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Nobu
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nobu
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
YUKIE
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKIE
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Pauline
Viatge en família
4 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pauline
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
RYO
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RYO
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Jessica
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
KAM HUNG
16 de nov. de 2023
KAM HUNG
Estada de 4 nits (nov. 2023)