Stay SAKURA Kyoto Fuga
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Santuari Fushimi Inari
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stay SAKURA Kyoto Fuga





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, terrassa

Habitació amb dos llits individuals, terrassa
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Terrassa
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Cortines opaques
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 677 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

56, Higashikujo Yanaginoshitacho, Minami-Ku, Kyoto, Kyoto, 601-8025
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 287 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Número de registre de l’allotjament: 京都市指令保医セ第121号
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Stay SAKURA Kyoto Fuga Hotel
Stay SAKURA Kyoto Fuga Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Fuga Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Stay SAKURA Kyoto Fuga
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
andrew
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andrew
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
andrew
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
andrew
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
M.
Viatge en família amb nens petits
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mayleen
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayleen
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chaisak
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chaisak
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Gustavo
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marie
Viatge en família amb nens petits
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alessandro
Viatge en grup
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandro
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Miguel
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ryan, Delft
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Natasha
Viatge en família amb nens petits
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Natasha
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Youn Jae
26 d’abr. de 2025
Youn Jae
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge en parella, Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Evelynn
Viatge en grup
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Evelynn
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
20 d’abr. de 2025
Jessica
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroe
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroe
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Rama
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rama
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Namdev
18 d’abr. de 2025
Namdev
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUIS
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
LUIS
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MARCO
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
MARCO
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en grup
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaime
Estada de 4 nits (abr. 2025)