Stay SAKURA Kyoto Ryu
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Stay SAKURA Kyoto Ryu





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris

Suite, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Rentadora
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi (Apartment)

Estudi (Apartment)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Rentadora
Sofà llit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor
Rentadora
Sofà llit
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 753 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

595 Kakimotocho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8357
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Stay SAKURA Kyoto Gyoen East
Stay SAKURA Kyoto Gyoen East
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 130 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Stay SAKURA Kyoto Dragon Apartment
Stay SAKURA Dragon Apartment
Stay SAKURA Dragon
Stay SAKURA Kyoto Dragon Hotel
Stay SAKURA Kyoto Dragon Kyoto
Stay SAKURA Kyoto Dragon Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Stay SAKURA Kyoto Ryu
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Noelle
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noelle
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yu chu
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
整體不錯
Yu chu
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Behrouz
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Behrouz
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yat Long
Viatge en família
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yat Long
Estada de 6 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Jennifer
Viatge en família
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
WENDI
Viatge en grup
1 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
離主景區較遠但乾淨的飯店
WENDI
Estada de 2 nits (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
安くて全体的には良かったと思います。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Whitney
Viatge en família
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Whitney
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Theingiwynn
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Theingiwynn
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
JUNGO
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
口コミ
JUNGO
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Myke, Los Angeles
Viatge en família amb nens petits
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Myke
Estada de 7 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
munhee
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
munhee
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Jeremy
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Marcel
16 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Awesome place
Marcel
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Ceren
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ceren
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お気に入り
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Evelina
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Evelina
Estada de 4 nits (abr. 2019)