Shiki Suites - Kyoto Umekoji
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shiki Suites - Kyoto Umekoji





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 55 €
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, banyera d'hidromassatge (Shiki Suites | Kyoto Umekoji)

Habitació prèmium, banyera d'hidromassatge (Shiki Suites | Kyoto Umekoji)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (a l'aire lliure)
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior (Shiki Suites | Kyoto Umekoji)

Habitació júnior (Shiki Suites | Kyoto Umekoji)
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
També et pot agradar

Oriental Hotel Kyoto Rokujo
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.002 opinions
Preu actual: 52 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

157 Kamiebisucho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8242
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Emion Kyoto
Hotel Emion Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 1.791 opinions
Preu actual: 63 €
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
S'accepten estades a llarg termini
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 京都府保医セ H-30 第323号
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Shiki Suites Kyoto Umekoji Hotel
Shiki Suites Umekoji Hotel
Shiki Suites Kyoto Umekoji
Shiki Suites Umekoji
Shiki Suites Kyoto Umekoji
Shiki Suites - Kyoto Umekoji Hotel
Shiki Suites - Kyoto Umekoji Kyoto
Shiki Suites - Kyoto Umekoji Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Shiki Suites - Kyoto Umekoji
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Erin, Bend
28 de juny de 2025
Erin
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
helen
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
helen
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ravi
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ravi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bluben
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bluben
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
pablo, rio gallegos
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pablo
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
luis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luis
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
naoya
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
naoya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chung-fei
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chung-fei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
NHAN
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NHAN
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
woori
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
woori
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shuwen
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shuwen
10/10, Excel·lent
Leslie
19 de gen. de 2025
Leslie
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKAKO
13 de gen. de 2025
TAKAKO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Wai Ming
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent accommodation
Wai Ming
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Annette
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Annette
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hau Fung Sarah
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hau Fung Sarah
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alejandra
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Maria
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Austen
Viatge en grup
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Austen
Estada de 4 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Maria Sze Man
Viatge en família
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Sze Man
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Sally
Viatge en família
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sally
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anita
Viatge en grup
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada d’1 nit (oct. 2024)