Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Santiago Guesthouse Kyoto





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, només per a dones (For One Bed - 12 Beds Room)

Dormitori compartit, només per a dones (For One Bed - 12 Beds Room)
El més destacat
Aire condicionat
Un bidet
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, dormitori mixt (For 1 Bed, 12 Beds Room)

Dormitori compartit, dormitori mixt (For 1 Bed, 12 Beds Room)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Un bidet
Caixa forta
També et pot agradar

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.023 opinions
Preu actual: 93 €
26 de set. - 27 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-503, Gojohashi-higashi, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0846
Sobre aquest allotjament
Santiago Guesthouse Kyoto
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Kyoto Santiago
Kyoto Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse
Santiago Guesthouse Hostel
Santiago Guesthouse Hostel Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto
Santiago Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto House
Santiago Guesthouse House
Santiago Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Kyoto
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse
Santiago Guesthouse Kyoto Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Santiago Guesthouse Kyoto
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
nicolas
Viatge en grup
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
FAYE, santa cruz
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
FAYE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Adrian Kyle
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian Kyle
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Spencer
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Spencer
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tadahiko
30 de juny de 2025
Tadahiko
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
HIROKO
24 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoya
14 de juny de 2025
Tomoya
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Shelby
14 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Josue
Viatge en grup
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Josue
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Hideki
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Hideki
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Roberta
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberta
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Carlo
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlo
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Steven
5 de maig de 2025
Steven
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Chance
21 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chance
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
TAKASHI
17 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKASHI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Koya
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koya
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Victoria
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
katsunori
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
katsunori
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ersin
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ersin
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Kodai
21 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kodai
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Chiung yin
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiung yin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Chiung yin
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiung yin
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Takako
15 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takako
Estada d’1 nit (des. 2024)