Smile Hotel Kyoto karasumagojo
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smile Hotel Kyoto karasumagojo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (with sofa)

Habitació doble, no fumadors (with sofa)
7,8 sobre 10
Bé
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Japanese)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Japanese)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(27 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House)

Habitació, no fumadors (Run of House)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (with bench seat)

Habitació doble, no fumadors (with bench seat)
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Connecting room with sofa)

Habitació, no fumadors (Connecting room with sofa)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Futons addicionals
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 428 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

396-3 Osakacho, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8177
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 31 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
SUPER HOTEL KARASUMA-GOJO
SUPER KYOTO KARASUMA-GOJO
SUPER KARASUMA-GOJO
Smile Kyoto Karasumagojo Kyoto
Super Hotel Kyoto Karasuma Gojo
Smile Hotel Kyoto karasumagojo Hotel
Smile Hotel Kyoto karasumagojo Kyoto
Smile Hotel Kyoto karasumagojo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Smile Hotel Kyoto karasumagojo
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
yoshinori
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshinori
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
SHINGO
Viatge de negocis
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINGO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
???
Viatge en grup
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
???
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hideo
Viatge de negocis
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
FUKUSHIMA
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
FUKUSHIMA
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
YOKO
4 de juny de 2025
YOKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
タキコ
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
タキコ
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
JUNJI
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
JUNJI
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
RAN
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
RAN
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
ショウジ
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ショウジ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
stephanie
2 de juny de 2025
stephanie
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alicia
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alicia
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NAOKI
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NAOKI
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hannah
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
とよかず
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
とよかず
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroyuki
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroyuki
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuko, ORLÉANS
Viatge en grup, Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuko
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sanjay
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sanjay
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Johnathan
Viatge en parella
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnathan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
aidan
26 d’abr. de 2025
aidan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
cynthia, Vancouver
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
cynthia
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Italo
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Italo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
LESLIE
Viatge en grup, Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LESLIE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels