Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Yoshida-sanso





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 1017 €
20 de juny - 21 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Menjador
Decoració individual
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Main Building with Private Bathroom)

Habitació tradicional (Main Building with Private Bathroom)
El més destacat
Menjador
Decoració individual
Control de la temperatura
Dormitoris
Un assecador de cabells
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

Henn na Hotel Premier Kyoto Gojo Karasuma
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 194 opinions
Preu actual: 57 €
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59-1 Yoshida Shimo-ooji-cho, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8314
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
Kyoto Nanzenji Garden Ryokan Yachiyo Established in 1915
- Banyera d’hidromassatge
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 196 opinions
Preu actual: 384 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Yoshida-sanso
Ryokan Yoshida-sanso Kyoto
Yoshida-sanso
Yoshida-sanso Kyoto
Yoshida-sanso Ryokan
Ryokan Yoshida sanso
Ryokan Yoshida-sanso Kyoto
Ryokan Yoshida-sanso Ryokan
Ryokan Yoshida-sanso Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Yoshida-sanso
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isobe
Viatge en parella, Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isobe
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Phil
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Phil
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Rojdan
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rojdan
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hideyuki
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Hideyuki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Youngju
19 de juny de 2024
Youngju
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en família
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlos
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en parella
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Huyen
7 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Huyen
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
KEITA
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEITA
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tony
Viatge en parella
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Tony
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Queenie
18 de nov. de 2023
Queenie
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
maitha
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
maitha
Estada de 2 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
yifei
18 de juny de 2023
yifei
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
12 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en parella
23 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
SHIGERU
Viatge en família
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIGERU
Estada d’1 nit (abr. 2022)
6/10, Acceptable
???
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
???
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Amy
8 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amy
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Monica, USA
Viatge en família
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monica
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Expensive and touristy
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)