Ryokan Sanki
Casa d'hostes a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Sanki





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard (Japanese Style)

Habitació individual estàndard (Japanese Style)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 681 opinions
Preu actual: 34 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

29, Nishi Shin yashikisimonocyo, Shimogyo-ku, Kyoto, kyoto, 6008829
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sakura Terrace The Atelier
Sakura Terrace The Atelier
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Microones
8.8 de 10, Excel·lent, 960 opinions
Preu actual: 32 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Sanki Kyoto
Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Kyoto
Ryokan Sanki Guesthouse
Ryokan Sanki Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Sanki
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHUTO
3 de gen. de 2025
SHUTO
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Haewon
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Haewon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nisa
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nisa
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
??
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
マキコ
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
マキコ
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
Viatge en parella
25 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Minju
17 de març de 2023
Minju
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
1 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
10/10, Excel·lent
Chi ming
26 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chi ming
Estada de 3 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Wentian
6 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wentian
10/10, Excel·lent
Kotono
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kotono
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Aline
Viatge en grup
25 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Aline
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
tomoharu
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tomoharu
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Panagis
3 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Panagis
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
和を堪能
Viatger verificat
Estada de 14 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Dhhun
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Dhhun
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
John, Boston
18 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
CARLOS
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)