Ryokan Kohro
Ryokan amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Mercat de Nishiki
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Kohro





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (10 Tatami, Shower booth & Toilet)

Habitació tradicional, no fumadors (10 Tatami, Shower booth & Toilet)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Control de la temperatura de la calefacció
Dormitoris
Cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, no fumadors, bany privat (Japanese-style 8 Tatami)

Habitació bàsica, no fumadors, bany privat (Japanese-style 8 Tatami)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Control de la temperatura de la calefacció
Dormitoris
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 498 opinions
Preu actual: 177 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rokkaku kita higashi kado, Sakaimachi St., Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8118
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 230 opinions
Preu actual: 129 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 3300 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2000 JPY per dia (a 30 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els àpats establerts se serveixen únicament a l'habitació (no hi ha restaurant ni menú)
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kohro
Kohro Kyoto
Kohro Ryokan
Ryokan Kohro
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Hotel Kyoto
Ryokan Kohro Kyoto
Ryokan Kohro Ryokan
Ryokan Kohro Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Kohro
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
brian
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
brian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Esteban
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Esteban
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA D.
11 de març de 2025
MARIA D.
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcus
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shi Hui
Viatge en família amb nens petits
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shi Hui
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilary
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great ryokan with soul and cedar onsen
Hilary
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Myung su
13 de nov. de 2024
Myung su
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Caroline
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Caroline
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Katie
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing ryokan stay
Katie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Janet
26 d’ag. de 2024
Janet
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Otilia
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Otilia
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
WOOHYEON
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend




WOOHYEON
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
WOOHYEON
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend


WOOHYEON
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Une expérience à ne pas rater
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
4/10, Deficient
Amy
Viatge en família
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Amy
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
EJ
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfectly Authentic Traditional Ryokan Experience
EJ
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Khaled
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Khaled
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Maritess, Houston
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maritess
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Ann
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ann
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
YEJI
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YEJI
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
TAEYOUNG
Viatge en família
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAEYOUNG
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de gen. de 2024

Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)