Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Rinn Gojo Takasegawa





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació (Opening Sale)

Habitació (Opening Sale)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació (Run of House)

Habitació (Run of House)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

497 Hiraicho, Kyoto, Kyoto, 600-8118
Sobre aquest allotjament
Rinn Gojo Takasegawa
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’allotjament. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rinn Gojo Takasegawa Hotel Kyoto
Rinn Gojo Takasegawa Hotel
Rinn Gojo Takasegawa Kyoto
Rinn Gojo Takasegawa Hotel Kyoto
Rinn Gojo Takasegawa Hotel
Rinn Gojo Takasegawa Kyoto
Hotel Rinn Gojo Takasegawa Kyoto
Kyoto Rinn Gojo Takasegawa Hotel
Hotel Rinn Gojo Takasegawa
Rinn Gojo Takasegawa Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rinn Gojo Takasegawa
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
NAOKO
Viatge de negocis
3 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
落ち着いて過ごせました
NAOKO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
良かったです
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
YJ, Tokyo
Viatge en grup
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YJ
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Miguel, Africa
Viatge en parella
23 de des. de 2019
Qu è li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
STEPHANIE
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Petit hotel sympathique
STEPHANIE
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
Viatge de negocis
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROYUKI
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
TT, Taipei
Viatge en família
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TT
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Davy
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Davy
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
nakaoka
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nakaoka
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
sayuri
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sayuri
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
taiga
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
taiga
Estada d’1 nit (nov. 2019)