Caesar Gion Kyoto
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Santuari Yasaka
Galeria de fotos de l’allotjament Caesar Gion Kyoto





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe 2-bed Room

Deluxe 2-bed Room
També et pot agradar

THE BLOSSOM KYOTO
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.390 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11-11 Komatsucho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0811
Sobre aquest allotjament
Caesar Gion Kyoto
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.435 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rinn Gion Yasaka
Caesar Gion Kyoto Hotel
Caesar Gion Kyoto Kyoto
Caesar Gion Kyoto Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Caesar Gion Kyoto
10
Magnífic
10
Neteja
9,8
Comoditats
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex JG
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex JG
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Katie
19 d’oct. de 2025
Katie
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Keane Jasper
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keane Jasper
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ambreen
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ambreen
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
April
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
April
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SAURI
Viatge en família amb nens petits
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SAURI
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vince
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vince
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
genevieve, Stockton
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
genevieve
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Holger
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Janiey
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janiey
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay in Kyoto
Wendy
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christianne
7 d’abr. de 2025
Christianne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucian
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucian
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ようこ
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ようこ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Soo Hyun
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soo Hyun
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ítalo
10 de nov. de 2024
Ítalo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christopher
9 de nov. de 2024
Christopher
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Aylin
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aylin
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hadan
Viatge en parella
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hadan
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthieu
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthieu
Estada de 7 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
CHUN NAM
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
環境好
CHUN NAM
Estada de 2 nits (jul. 2024)

















