Rinn Gion Kenninji
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 4 minuts a peu de Carrer Shijo
Galeria de fotos de l’allotjament Rinn Gion Kenninji





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 12 de 12 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional (Japanese Style)

Habitació triple tradicional (Japanese Style)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Japanese Triple Room

Japanese Triple Room
Carregar totes les fotos de: Superior Twin Room

Superior Twin Room
Carregar totes les fotos de: Economy Double Room

Economy Double Room
Carregar totes les fotos de: Economy Twin Room

Economy Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 750 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

69-1 Hakatacho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0805
Sobre aquest allotjament
Rinn Gion Kenninji
Allotjaments similars

Kyoto Granbell Hotel
Kyoto Granbell Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.003 opinions
Preu actual: 151 €
7 de des. - 8 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Kenninji Hotel
Rinn Kenninji
Rinn Gion Kenninji Hotel
Rinn Gion Kenninji Kyoto
Rinn Gion Kenninji Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rinn Gion Kenninji
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Olga
Viatge en família amb nens petits
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Olga
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellie
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Ellie
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Cathy
Viatge en parella
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cathy
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tasha
12 de jul. de 2025
Tasha
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ryan
Viatge en parella
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
William
30 de maig de 2025
William
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
15 de maig de 2025
Kevin
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ross
Viatge en parella
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ross
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luke
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luke
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ling
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly Kyoto boutique hotel
Ling
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Khang
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khang
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jeffery, Surrey
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffery
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Madeleine
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Madeleine
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good for business trip
James
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christoffer
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christoffer
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Austin
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Austin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Victor
Viatge en família
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Victor
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin
Viatge en parella
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nguyet thien
Viatge en parella
27 de nov. de 2024
Nguyet thien
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
tammy, Folsom
Viatge en parella
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
tammy
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
vince
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
vince
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Elise
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elise
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Taylor
3 d’oct. de 2024
Taylor
Estada de 4 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
suheeb
Viatge en parella
1 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
suheeb
Estada de 4 nits (set. 2024)

















