Rakuten STAY Kyoto Station
Hotel a Kyoto, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Rakuten STAY Kyoto Station





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,2 sobre 10
Molt bo
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Projector)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Projector)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual Comfort, no fumadors (Accessible)

Habitació doble per a ús individual Comfort, no fumadors (Accessible)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Accessible Room/Semi Double Room

Accessible Room/Semi Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room Non smoking

Standard Twin Room Non smoking
Carregar totes les fotos de: Twin Room with Projector Non smoking

Twin Room with Projector Non smoking
Apartment
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 142 opinions
Preu actual: 645 €
9 de gen. - 10 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 Higashikujo Higashiiwamotocho, Minami Ward, Kyoto, Kyoto, 601-8006
Sobre aquest allotjament
Rakuten STAY Kyoto Station
Allotjaments similars

HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
HOTEL M’s EST KYOTO STATION SOUTH
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.8 de 10, Excel·lent, 595 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Rakuten Stay Kyoto Kyoto
Rakuten STAY Kyoto Station Hotel
Rakuten STAY Kyoto Station Kyoto
Rakuten STAY Kyoto Station Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rakuten STAY Kyoto Station
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de nov. de 2025
Estada de 7 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Pauline
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pauline
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Judy
Viatge en família
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Judy
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TANG
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TANG
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
かおる
9 de maig de 2025
かおる
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alisa
Viatge en família
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alisa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
kuo kuang
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新頴的旅舍。
kuo kuang
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Teig
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Teig
Estada de 6 nits (març 2025)
8/10, Bo
Taiga
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taiga
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ともみ
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ともみ
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
hosaka
5 de febr. de 2025
hosaka
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHI CHUN
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHI CHUN
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ada
Viatge en família
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ada
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Weien
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Weien
Estada de 7 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Kyounghwa
4 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyounghwa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
ともこ
Viatge en família
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ともこ
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Katalin
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katalin
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tara
19 d’oct. de 2024
Tara
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Cheran
29 de set. de 2024
Cheran
Estada de 7 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sawada
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sawada
Estada de 2 nits (ag. 2024)

















