Ryokan Hostel Gion
Alberg a Kyoto, molt a prop de Carrer Hanamikoji
Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Hostel Gion





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors (with Shower Booth)

Habitació quàdruple, no fumadors (with Shower Booth)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Cortines opaques
Un assecador de cabells
12 banys
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors, bany privat

Habitació doble, no fumadors, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
12 banys
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors (with Bathtub)

Habitació quàdruple, no fumadors (with Bathtub)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Cortines opaques
Un assecador de cabells
12 banys
Un vàter amb bidet electrònic
Private Quadruple Room with Bathtub, Non Smoking
Private Quadruple Room with Shower Booth, Non Smoking
Bed In Shared Dormitory, Women Only, Non Smoking (Max 24 Guests) (Female Only)
Bed In Shared Dormitory, Mixed Dorm, Non Smoking
Private Double Room, Non Smoking, Private Bathroom
Private Room 2
També et pot agradar

Hotel The Celestine Kyoto Gion
Gion
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.4 de 10, Excepcional, 999 opinions
Preu actual: 271 €
11 de des. - 12 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

391-2 Motomachi, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0089
Sobre aquest allotjament
Ryokan Hostel Gion
Allotjaments similars

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 622 opinions
Preu actual: 69 €
11 de des. - 12 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
- Càrrec de la destinació: 200 JPY per persona i per nit. No s'aplica als menors de 1 any.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay i PayPay.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
RYOKAN HOSTEL
RYOKAN GION
RYOKAN HOSTEL GION Kyoto
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation
RYOKAN HOSTEL GION Hostel/Backpacker accommodation Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Ryokan Hostel Gion
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
8,6
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ahmed
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ahmed
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Matreya
16 de set. de 2025
Matreya
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Shinji
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Shinji
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
KEIKO
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIKO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rasmus
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great
Rasmus
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Pascal
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jean-philippe
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amasing place
Jean-philippe
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Emerson
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Would stay again
Emerson
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marie-Ève
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Ève
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Marie
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nilushi
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilushi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nichabha
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nichabha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew, Redlands
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sem Moen
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sem Moen
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Celina
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Keiko
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Keiko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
megumi
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
megumi
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
??
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Hui Jen
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hui Jen
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JUSTIN
14 de nov. de 2024
JUSTIN
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2024)

















