Galeria de fotos de l’allotjament Resi Stay Nishiki





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 265 €
27 d’oct. - 28 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits dobles, vistes al jardí (Garden Superior)

Habitació Deluxe, 2 llits dobles, vistes al jardí (Garden Superior)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Annex Suite)

Habitació Deluxe (Annex Suite)
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Suite Family)

Habitació familiar (Suite Family)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Dormitori independent
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Annex Deluxe)

Habitació Deluxe (Annex Deluxe)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Renovació: 2017
Dormitori independent
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Hello Kitty Room

Hello Kitty Room
Carregar totes les fotos de: Garden Superior Room

Garden Superior Room
Carregar totes les fotos de: Family Suite

Family Suite
Carregar totes les fotos de: Annex Suite

Annex Suite
També et pot agradar

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.017 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Resi Stay Nishiki es troba a Centre de Kyoto, una zona a Kyoto. És al districte d'oci i a prop d'una estació de metro. No et perdis punts d'interès com Mercat de Nishiki i Santuari Yasaka; a més, afegeix un toc cultural a les teves vacances i visita GEAR - Art Complex 1928. Temple Hokanji i Castell Nijō són altres dos llocs recomanats per visitar.

521 Kikuyacho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8127
Què hi ha als voltants
- Mercat de Nishiki - 1 minuts a peu - 0.2 km
- Santuari Yasaka - 17 minuts a peu - 1.4 km
- Castell Nijō - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
- Temple Kiyomizu - 4 minuts en cotxe - 2.3 km
- Palau Imperial de Kyoto - 7 minuts en cotxe - 2.7 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- スヌーピー茶屋 京都錦店 (Snoopy Chaya) - 1 minuts a peu
- RUFF - 2 minuts a peu
- Pizzeria Marita - 1 minuts a peu
- ツキノコグマ - 2 minuts a peu
- 小川珈琲堺町錦店 - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.6 de 10, Excepcional, 1.394 opinions
Preu actual: 137 €
26 d’oct. - 27 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 10000 JPY per estada
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 12000 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Número de registre de l’allotjament: 第H29-303
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
RESI STAY NISHIKI Hotel Kyoto
RESI STAY NISHIKI Hotel
RESI STAY NISHIKI Kyoto
RESI STAY NISHIKI Kyoto
RESI STAY NISHIKI Apartment
RESI STAY NISHIKI Apartment Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Resi Stay Nishiki
9,4
Magnífic
9,6
Neteja
9,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dao
5 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Dao
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mihir
Viatge en família amb nens petits
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Mihir
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hady, Chicago
Viatge en família amb nens petits
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hady
Estada de 3 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Damon
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Damon
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Cadence
31 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cadence
Estada de 4 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Manon
28 d’oct. de 2023
Manon
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Joshua J
Viatge en família
6 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua J
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
ジュン
4 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja
ジュン
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
STF, Japan
Viatge de negocis, Viatge en família
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
STF
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de maig de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Hanpen, Tokyo
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Hanpen
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
整體不錯
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge en família amb nens petits
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
KateKong
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
KateKong
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Chih-Kuang
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
整體而言還不錯。
Chih-Kuang
Estada de 7 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
INKI
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l ’habitació
애들 데리고 가는 가족여행엔 비추
INKI
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (maig 2019)