Resi Stay Gion Shijo
Apartament amb servei gratuït de transport per la zona, molt a prop de Teatre MINAMIZA de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Resi Stay Gion Shijo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Rentadora/assecadora
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 164 opinions
Preu actual: 279 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

247 Gionmachi Kitagawa, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 605-0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Giappo Franca Kyoto
Giappo Franca Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Microones
9.6 de 10, Excepcional, 10 opinions
Preu actual: 52 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys de 10000 JPY per estada
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 10000 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
RESI STAY Gion Shijo House
RESI STAY Shijo House
RESI STAY Shijo
RESISTAY Gion Shijo
Resi Stay Gion Shijo Hotel
Resi Stay Gion Shijo Kyoto
Resi Stay Gion Shijo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Resi Stay Gion Shijo
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de nov. de 2019
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Scooter, Connecticut, US
Viatge en família
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scooter
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Doramin
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doramin
Estada de 3 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
4 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Richard
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Different, but amazing
Richard
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
I Love this neighborhood!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Alice
21 d’ag. de 2018
Kyoto stay
Alice
Estada de 4 nits (juny 2018)
8/10, Bo
David
11 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terrific location and clean
David
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Celia, Canada
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Celia
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (abr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很不錯的住宿與服務
Viatger verificat
8/10, Bo
Stephen, Houston
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice once you get into the hotel
Stephen
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Sungyong
23 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
체크인 개불편 하지만 집은 굿
Sungyong
8/10, Bo
Kitty, Canada
16 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very comfortable and cozy ! Perfect location !
Kitty
Estada de 3 nits (març 2018)
8/10, Bo
Hye Yeon
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hye Yeon
Estada de 2 nits (febr. 2018)
4/10, Deficient
yichun, Taiwan
19 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Good-looking, but not comfortable
yichun
Estada de 3 nits (febr. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels a Muntanyola
- Hotels a Sant Joan Lohitzune
- Camping 3 Estrellas
- Casa Maca Guest House
- Hotels a Illa de Mallorca
- Hotels a Andorra
- Hotels propers a La Ruta del Cister
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels a Porto
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels a Terol
- Hotels a Madrid
- Grupotel Parc Natural & Spa
- Tots els tipus d’allotjament