Rak Kiyomizu
Casa d'hostes a Kyoto, a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Racó Gion
Galeria de fotos de l’allotjament Rak Kiyomizu





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, no fumadors, bany compartit

Habitació doble bàsica, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica, no fumadors, bany compartit (1 Bunk Bed)

Habitació individual bàsica, no fumadors, bany compartit (1 Bunk Bed)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
També et pot agradar

Miyako City Kintetsu Kyoto Station
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 1.028 opinions
Preu actual: 143 €
7 de nov. - 8 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

110-1, Rokurocho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0813
Sobre aquest allotjament
Rak Kiyomizu
Allotjaments similars

The Millennials Kyoto
The Millennials Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 620 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
RAK KIYOMIZU Hostel Kyoto
RAK KIYOMIZU Hostel
RAK KIYOMIZU Kyoto
Rak Kiyomizu Kyoto
Rak Kiyomizu Guesthouse
Rak Kiyomizu Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Rak Kiyomizu
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de set. de 2025
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Zoher
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoher
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Catherine
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Addison
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Addison
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Tatsuya
8 d’oct. de 2024
Tatsuya
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Nicholas
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Javier
22 de jul. de 2024
Javier
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Cade
1 de jul. de 2024
Cade
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
??
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Kana
Viatge en grup
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kana
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Eyal
13 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eyal
Estada de 4 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
kenjiro
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenjiro
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Kiyoko
17 de jul. de 2022
Kiyoko
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Trio, Tokyo
11 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trio
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
PHILIPPE
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
PHILIPPE
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
n, 東京
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
n
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Emelie
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rent och fräscht boende!
Emelie
Estada de 4 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
11 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
rira, 名古屋
Viatge en grup
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
rira
Estada d’1 nit (març 2019)

















