Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ohara no Sato





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 164 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional, no fumadors, bany compartit

Habitació individual tradicional, no fumadors, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional, futon japonès, no fumadors, bany compartit

Habitació individual tradicional, futon japonès, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, no fumadors, bany compartit

Habitació bàsica, no fumadors, bany compartit
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Televisió digital
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, no fumadors, bany compartit

Habitació bàsica, no fumadors, bany compartit
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Televisió digital
Servei de neteja diari
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 122 opinions
Preu actual: 589 €
11 de set. - 12 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 Kusao-cyo Oohara, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 601-1248
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 16:00-22:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
no Sato
Ohara no Sato
Ohara no Sato Kyoto
Ohara no Sato Ryokan
Ohara no Sato Ryokan Kyoto
Ohara Ryokan
Sato no
Ohara no Sato Inn Kyoto
Ohara no Sato Inn
Ohara no Sato Kyoto
Ohara no Sato Ryokan
Ohara no Sato Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Ohara no Sato
Opinions
8,2
Molt bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Abby
17 de juny de 2025
Abby
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maria Catalina
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Catalina
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats

Jenny
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
Viatge en grup, Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dylan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fidela
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fidela
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mitzie
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Mitzie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
megumi
6 d’abr. de 2025
megumi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shannon
5 d’abr. de 2025
Shannon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jona Lia Luana
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jona Lia Luana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
14 de març de 2025
David
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aoife
Viatge en parella
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aoife
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Terrible service, very unpleasant.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan Antonio
Viatge en parella
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan Antonio
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Nina
Viatge en parella
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew, Taylorsville
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tu Quynh
Viatge en parella
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tu Quynh
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
marissa
Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marissa
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en família
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jenny
15 d’oct. de 2024
Jenny
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
gudmund
Viatge en grup
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ohara anbefales på det sterkeste!
gudmund
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Yu Yau
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu Yau
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Corey
Viatge en grup
13 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Corey
Estada d’1 nit (set. 2024)