OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 186 €
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, cuina

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, cuina
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors, cuina

Habitació triple, no fumadors, cuina
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Sofa Bed)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Sofa Bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Banyera profunda
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 96 opinions
Preu actual: 814 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

288 Gionmachi Kitagawa, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.209 opinions
Preu actual: 120 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 1000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Hotel
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Kyoto
OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: OMO5 Kyoto Gion by Hoshino Resorts
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ADOLFO
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ADOLFO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher, Valrico
Viatge en família amb nens petits
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Carla
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carla
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clinton
Viatge en grup
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clinton
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mariko
14 de juny de 2025
Mariko
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaela
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raphaela
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
HOANG-HAI
7 de juny de 2025
HOANG-HAI
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gerald
Viatge en família
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Gerald
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anila, Caledon
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anila
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
???
Viatge en família
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
NHUNG
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
NHUNG
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
elise
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
elise
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yirong
27 d’abr. de 2025
yirong
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steve
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steve
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
24 d’abr. de 2025
Matthew
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en parella, Viatge en grup
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
10 d’abr. de 2025
Bryan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalia
Viatge en grup, Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalia
Estada de 5 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Hsi
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hsi
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christina
Viatge en família
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christina
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ATSUTO
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUTO
Estada d’1 nit (març 2025)