M’s Hotel Sanjo Omiya
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Castell Nijō
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament M’s Hotel Sanjo Omiya





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 16 de 16 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Sofa bed)

Habitació amb dos llits individuals (with Sofa bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Sofà llit
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (with Extra bed)

Habitació amb dos llits individuals (with Extra bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Twin Room with SofaBed

Twin Room with SofaBed
Carregar totes les fotos de: Twin Room with Extra Bed

Twin Room with Extra Bed
Carregar totes les fotos de: Queen Room

Queen Room
Carregar totes les fotos de: Superior Double Room

Superior Double Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Superior Triple Room

Superior Triple Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 531 opinions
Preu actual: 170 €
22 d’ag. - 23 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

77-1, Aneomiya-cho Nishigawa, Nakagyo, Kyoto, Kyoto, 604-8327
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

M’s Hotel Nijojo Oike
M’s Hotel Nijojo Oike
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 161 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay, PayPay i Merpay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
M's INN SANJO OMIYA
M’s Hotel Sanjo Omiya Hotel
M’s Hotel Sanjo Omiya Kyoto
M’s Hotel Sanjo Omiya Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: M’s Hotel Sanjo Omiya
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Imen
12 de jul. de 2025
Imen
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Kazuko
Viatge en grup
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuko
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kazuya
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuya
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Derrick
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derrick
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
oliver
Viatge en família
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
oliver
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dellanira
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Dellanira
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Ingo
13 de juny de 2025
Ingo
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Angela Patricia
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela Patricia
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
John
27 de maig de 2025
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matteo
17 de maig de 2025
Matteo
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JEFF
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JEFF
Estada de 9 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jing
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jing
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família amb nens petits
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Katie
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katie
Estada de 4 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Jincy
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Jincy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marios
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marios
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
LiTung
Viatge en família
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LiTung
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yugo
6 d’abr. de 2025
Yugo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Madalina
Viatge en parella
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madalina
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chiemi
Viatge en família amb nens petits
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chiemi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isamar
5 d’abr. de 2025
Isamar
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Amber
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amber
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
max
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
max
Estada d’1 nit (febr. 2025)