moksa Rebirth Hotel
Hotel de luxe amb spa complet i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament moksa Rebirth Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors, vistes al riu

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al riu

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al riu
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals júnior, no fumadors (Suite)

Habitació amb dos llits individuals júnior, no fumadors (Suite)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals júnior, no fumadors, vistes al jardí (Suite)

Habitació amb dos llits individuals júnior, no fumadors, vistes al jardí (Suite)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, no fumadors (Twin)

Suite executiva, no fumadors (Twin)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors (moksa, Twin)

Suite, no fumadors (moksa, Twin)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Mininevera
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
També et pot agradar

Garrya Nijo Castle Kyoto
Kyoto Central
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.8 de 10, Excepcional, 102 opinions
Preu actual: 437 €
19 de des. - 20 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

65 Kamitakano Higashiyama Sakyo Ward, Kyoto, Kyoto, 606-0067
Sobre aquest allotjament
moksa Rebirth Hotel
Allotjaments similars

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.413 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 3850 JPY per persona (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 16000 JPY.
- El càrrec per l'ús de les instal·lacions inclou l'ús de la sauna.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
moksa
moksa Rebirth Hotel Hotel
moksa Rebirth Hotel Kyoto
moksa Rebirth Hotel Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: moksa Rebirth Hotel
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,8
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Naheed
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naheed
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
RINO
19 d’oct. de 2025
RINO
Estada d’1 nit (oct. 2025)
4/10, Deficient
たかひと
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Personal i servei
たかひと
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Ana
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Ying Queeni
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ka Ying Queeni
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yukie
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
17 de jul. de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Haoguo
16 de juny de 2025
Haoguo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Aleksander Lundsted
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very highly rated
Aleksander Lundsted
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Karima
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Karima
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
jimyen
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
반지하 곰팡이 냄새나는 기본 싱글룸
jimyen
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TAE
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
TAE
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Edward
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edward
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ゆうか
Viatge en parella
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆうか
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de febr. de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mayumi
Viatge en grup
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayumi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
BYUNG
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BYUNG
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en parella
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 3 nits (nov. 2024)

















