Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Mitsui Garden Hotel Kyoto Station





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 87 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Run Of House

Run Of House
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (1 bed Double)

Habitació doble estàndard, no fumadors (1 bed Double)
10,0 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, no fumadors (3 beds)

Habitació triple estàndard, no fumadors (3 beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (2 beds)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (2 beds)
10,0 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Accessible, 1 bed Double)

Habitació, no fumadors (Accessible, 1 bed Double)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (1 bed WideKing)

Habitació doble estàndard, no fumadors (1 bed WideKing)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Accessible , 1 Bed Double

Accessible , 1 Bed Double
Carregar totes les fotos de: Standard , 1 Bed Double

Standard , 1 Bed Double
Carregar totes les fotos de: Standard , 2 Beds

Standard , 2 Beds
Carregar totes les fotos de: Standard , 3 Beds

Standard , 3 Beds
Carregar totes les fotos de: Standard, 1 Bed WideKing

Standard, 1 Bed WideKing
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 34 opinions
Preu actual: 734 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

848, Higashi-Shiokojicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Sobre aquest allotjament
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Allotjaments similars

Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
Hotel Vischio Kyoto by GRANVIA
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.318 opinions
Preu actual: 118 €
14 de gen. - 15 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2860 JPY per adult i 1430 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Mitsui Garden Kyoto Station
Mitsui Garden
Mitsui Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Kyoto
Mitsui Garden Hotel Kyoto Station Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Mitsui Garden Hotel Kyoto Station
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
12 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2025)
6/10, Acceptable
Sushanth
12 de des. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sushanth
Estada de 4 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellison
Viatge en parella
26 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellison
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jian, Edison
23 de nov. de 2025
Jian
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Abhilash
17 de nov. de 2025
Abhilash
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
16 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Jon
Viatge en parella
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jon
Estada de 5 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashwath
Viatge en família
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashwath
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Nathan
1 de nov. de 2025
Nathan
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Willem
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Laurence
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laurence
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Deming
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deming
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Lennard
Viatge en família
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lennard
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jimena
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jimena
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Yen Linh
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yen Linh
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wakana
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wakana
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
PUI CHU JOAN
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PUI CHU JOAN
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Xia Celia
Viatge en família
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xia Celia
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Megan
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Megan
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Florinah
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florinah
Estada de 2 nits (set. 2025)

















