Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Mercat de Nishiki
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
També et pot agradar

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Barri de Sakyo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 164 opinions
Preu actual: 279 €
12 d’ag. - 13 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

849-1, Matsuuracho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8362
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 68 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
GRAND JAPANING HOTEL Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya Kyoto
GRAND JAPANING Omiya
GRAND JAPANING HOTEL Omiya
M's INN OMIYA MATSUURA
Meldia Stay Omiya MATSUURA
Smart Kyoto Shijo Omiya Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Smart Place Inn Kyoto Shijo Omiya East
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Susumu
Viatge de negocis
29 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Susumu
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alex
Viatge en parella
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
fabrizio
20 de maig de 2025
fabrizio
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Caique
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel novinho e impecavel
Caique
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
trident
2 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
trident
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Takayuki
20 de març de 2022
Takayuki
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Rafael
Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel, really clean.
Rafael
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
YUKIKO
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
YUKIKO
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Cristina, Kyoto
Viatge en parella
2 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats
Cristina
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
yasuhito
Viatge en família
17 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
yasuhito
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
ゆ。, 東京
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
ゆ。
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
わかり辛い場所だったが、静かで快適だった。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant Stay in Kyoto
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best bang for your Yen
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Ling
Viatge en família
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modern
Ling
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Wong
27 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The worst hotel and customer service ever!!!
Wong
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
JorisV, Antwerp, Belgium
Viatge en parella
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
JorisV
Estada de 6 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Daisuke
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
Daisuke
Estada de 2 nits (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets