Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
Hotel a Kyoto, a poca distància a peu de l'atractiu següent: Castell Nijō
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, no fumadors

Habitació triple, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 775 €
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

329, Shimoichimonji-cho, Kyoto, Kyoto, 604-8335
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 2000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
L’allotjament també es coneix com a
GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo Kyoto
GRAND JAPANING Kuromonsanjo
GRAND JAPANING HOTEL Kuromonsanjo
M's INN OMIYA KUROMON
Meldia Stay Omiya KUROMON
Smart Kyoto Nijojo Horikawa
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Kyoto
Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Smart Place Inn Kyoto Nijojo Horikawa
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fazilet
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fazilet
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Alejandra
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 4 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Dave
9 de maig de 2025
Dave
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
KENJI
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
KENJI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Miriam
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miriam
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Tino
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and quiet stay in Kyoto
Tino
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
yukihiro
9 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
yukihiro
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Takumi
26 de nov. de 2019
Takumi
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Sebastien
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
good value
Sebastien
Estada de 7 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
新しいので綺麗でした。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
23 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Emily
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emily
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Peter, Los Angeles
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (jul. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets