Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Marikoji Inn Kyoto





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, vistes al jardí (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals superior, vistes al jardí (Japanese Style)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe (Japanese Style, Garden Access)

Habitació quàdruple Deluxe (Japanese Style, Garden Access)
El més destacat
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, terrassa

Habitació triple Deluxe, terrassa
El més destacat
Terrassa
Aire condicionat
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 692 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

132-2, Oi-cho, Tanaka, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8202
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- Càrrec pel servei de neteja: 500 JPY per allotjament i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Marikoji Inn
Marikoji Kyoto
Marikoji
Marikoji Inn Kyoto Kyoto
Marikoji Inn Kyoto Guesthouse
Marikoji Inn Kyoto Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Marikoji Inn Kyoto
Opinions
9,4
Magnífic
10/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yumiko
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yumiko
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Joonhee
12 de des. de 2024
Joonhee
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Glenn
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenn
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Anastasia
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anastasia
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tiffany
Viatge en parella
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tiffany
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Yumiko
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
HANTI
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HANTI
Estada de 6 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodney
Viatge en grup
23 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodney
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kimito
Viatge en família amb nens petits
20 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimito
8/10, Bo
マキコ
Viatge en família amb nens petits
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
マキコ
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
17 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
6 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Toshihiko
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
INNなのでしかたないですね。でも親切でした。
Toshihiko
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
WEN CHEN
10 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WEN CHEN
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
WEN CHEN
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
真是太讚了!!
WEN CHEN
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)