MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel a Kyoto amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 27 €
18 d’ag. - 19 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit doble

Habitació doble júnior, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Twin room

Twin room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 679 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 31 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
yunuet
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yunuet
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sachira
Viatge en família
8 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sachira
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
Viatge en família
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Latoya Georgyanna
30 de juny de 2025
Latoya Georgyanna
Estada de 12 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Roberto
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
maya
Viatge en parella
22 de juny de 2025
maya
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ka w
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ka w
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Allen, Gurnee
18 de juny de 2025
Allen
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Moises
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moises
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Haw, Walnut
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Haw
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darius
6 de juny de 2025
Darius
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yamilet
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamilet
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jordan
Viatge en parella
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wesley
Viatge en grup
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wesley
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ivan Francisco
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan Francisco
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sean
18 de maig de 2025
Sean
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 13 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Reza
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Reza
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hong Seng
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hong Seng
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bryan
Viatge en grup
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
Viatge en família
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Alan
Estada de 3 nits (maig 2025)