MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Hotel a Kyoto amb un restaurant i connexió amb una estació de tren/metro
Galeria de fotos de l’allotjament MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble júnior, 1 llit doble

Habitació doble júnior, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cuina bàsica
Mininevera
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin room

Twin room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
També et pot agradar

Six Senses Kyoto
Districte de Higashiyama
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.8 de 10, Excepcional, 29 opinions
Preu actual: 826 €
8 de des. - 9 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Sobre aquest allotjament
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Allotjaments similars

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.4 de 10, Molt bé, 1.005 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: MIRO KYOTO NIJO HOTEL
8,8
Excel·lent
9,0
Neteja
8,6
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
20 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Seyed Morteza, Mount Colah
29 d’oct. de 2025
Seyed Morteza
Estada de 2 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Daniela
27 d’oct. de 2025
Daniela
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
CARLOS
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
CARLOS
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Andres
Viatge en parella
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andres
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Dylan
Viatge en família
20 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Dylan
Estada de 4 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Jasmine
19 d’oct. de 2025
Jasmine
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
15 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Miguel Cara Linda
Viatge en grup
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miguel Cara Linda
Estada de 13 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Allyssa
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allyssa
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Alma
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Alma
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Erik
Viatge en grup, Viatge en família
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erik
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Conrad
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Conrad
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge en parella
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda Lynne
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda Lynne
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MAYELI ALEJANDRA
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MAYELI ALEJANDRA
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah Louise
17 de set. de 2025
Sarah Louise
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
??
16 de set. de 2025
??
Estada de 9 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
paula
Viatge en parella
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
paula
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Noboru
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noboru
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Chad
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chad
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Ree
9 de set. de 2025
Ree
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
Viatge en família
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
FUMIHIRO
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
FUMIHIRO
Estada d’1 nit (juny 2025)

















