Laon Inn Gion Nawate
Hotel a Kyoto, a la vora del riu i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Laon Inn Gion Nawate





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Queen Bed)

Habitació, no fumadors (Queen Bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of House)

Habitació, no fumadors (Run of House)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un cobrellit
Cortines opaques
També et pot agradar

Soraniwa Terrace Kyoto
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.8 de 10, Excepcional, 207 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16-1, Yamatocho, Kyoto, Kyoto, 605-0802
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sasarindou
Hotel Sasarindou
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 273 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Laon Inn Nawate
Laon Gion Nawate
Laon Nawate
Laon Inn Gion Nawate Hotel
Laon Inn Gion Nawate Kyoto
Laon Inn Gion Nawate Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Laon Inn Gion Nawate
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TUCK ONN
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


TUCK ONN
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Machnho
Viatge en família amb nens petits
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Machnho
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jayda Narelle Irene
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jayda Narelle Irene
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cinthya
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cinthya
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sami
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sami
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jemmy
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jemmy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alyssa
3 d’abr. de 2025
Alyssa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
27 de març de 2025
David
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Thomas
Viatge en grup
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Karen
18 de març de 2025
Karen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wasin
12 de març de 2025
Wasin
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en família
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
6 de març de 2025
Julian
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Shiori
3 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Shiori
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Daryl
Viatge en parella
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daryl
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Daniel
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
TAKESHI
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
良くも悪くも無い




TAKESHI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
5 de gen. de 2025
Carlos
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
takashi
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
takashi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Khang
Viatge en parella
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Khang
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
KYOHEI
Viatge en parella
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KYOHEI
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
April
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
April
Estada d’1 nit (oct. 2024)