Kyoto INN Gion
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 3 minuts a peu de Carrer Hanamikoji
Galeria de fotos de l’allotjament Kyoto INN Gion





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors

Habitació doble estàndard, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, habitacions connectades

Habitació, no fumadors, habitacions connectades
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Run of the House)

Habitació, no fumadors (Run of the House)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Vil·la d'estil japonès

Vil·la d'estil japonès
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Cortines opaques
2 Dormitoris
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 750 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

46-7 Bishamon-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0812
Sobre aquest allotjament
Kyoto INN Gion
Allotjaments similars

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.8 de 10, Excepcional, 1.436 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees apply to children 0-6 years old for breakfast when sharing existing bedding.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Kyoto INN Gion Second
INN Second
Kyoto Gion Second
Kyoto Gion The Second Kyoto
Kyoto INN Gion the Second Hotel
Kyoto INN Gion the Second Kyoto
Kyoto INN Gion the Second Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kyoto INN Gion
9,6
Magnífic
9,8
Neteja
9,4
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
ricky
Viatge en família
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ricky
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Shreyas
Viatge en parella
30 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shreyas
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Nathan
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Sander
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sander
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Nhat
Viatge en parella
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Nhat
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MIYU
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MIYU
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en grup
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sophie
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
james, malibu
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
james
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Mohamed
17 de set. de 2025
Mohamed
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
Viatge en parella
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
??
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Alex
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Alex
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Charlie
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlie
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
raisa
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
raisa
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ゆいいつ
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆいいつ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoko, Tokyo
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Akshay
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akshay
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nads
Viatge en parella
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Nads
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
robert
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
robert
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sheila Breen
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sheila Breen
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Joshua
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Joshua
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Karen
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Karen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
suheeb
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
suheeb
Estada de 2 nits (abr. 2025)

















