Kyoto Higashiyamasou
Ryokan amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Temple Kiyomizu
Galeria de fotos de l’allotjament Kyoto Higashiyamasou





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 194 €
16 de des. - 17 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 1-3 people)

Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 1-3 people)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 2-4 people)

Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 2-4 people)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits, no fumadors, bany compartit (for 4-6 people, Japanese Futon)

Habitació estàndard, diversos llits, no fumadors, bany compartit (for 4-6 people, Japanese Futon)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 2 people)

Habitació estàndard, diversos llits, bany compartit (for 2 people)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, diversos llits, bany compartit (for 2-4 people)

Habitació superior, diversos llits, bany compartit (for 2-4 people)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació de luxe, diversos llits, bany privat (for 2-4 people)

Habitació de luxe, diversos llits, bany privat (for 2-4 people)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 32 opinions
Preu actual: 819 €
7 de des. - 8 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4-159 Kiyomizu Higashiyama-Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Sobre aquest allotjament
Kyoto Higashiyamasou
Allotjaments similars

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 266 opinions
Preu actual: 121 €
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 1650 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Inn Kyoto Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou Inn
Higashiyamasou Inn
Higashiyamasou
Kyoto Higashiyamasou Kyoto
Kyoto Higashiyamasou Ryokan
Kyoto Higashiyamasou Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kyoto Higashiyamasou
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,2
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic experience
Matthew
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
KAHO
Viatge en parella
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAHO
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hayley
Viatge en grup
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hayley
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Isabella Maria
Viatge en grup
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabella Maria
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Makoto
Viatge en parella
21 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
10/10, Excel·lent
Nicola
Viatge en família
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing staff and great ryokan experience
Nicola
Estada de 5 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
TRAN, 神戸市
Viatge en parella
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TRAN
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Miura
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miura
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Matthew, Canada
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Sandra
11 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Kyoto Experience!
Sandra
Estada d’1 nit (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
osa, michigan
22 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very nice and traditional
osa
8/10, Bo
jud
20 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jud
8/10, Bo
YANG
10 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
方便,干净,体验日式酒店
YANG
10/10, Excel·lent
Yi-Jane
24 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
方便又乾淨的旅店
Yi-Jane
2/10, Horrible
insoo
2 de nov. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
최악, 가이세키 제공안함
insoo
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
8/10, Bo
James, James NYC
11 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
19th Century Kyoto experience!
James
8/10, Bo
Jui Wen, TW
9 de nov. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jui Wen
8/10, Bo
linda, Santa Barbara
5 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
great neighborhood hotel in eastern Kyoto
linda
10/10, Excel·lent
HYUN JAE, 한국
9 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
기분 좋은 서비스와 시설
HYUN JAE
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
よかったですよ。
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
CHANG MOO
24 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

















