Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kyoto Takao Kanko Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 175 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, 8 Tatami Mats)

Habitació tradicional (Japanese Style, 8 Tatami Mats)
10,0 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, 10 Tatami Mats)

Habitació tradicional (Japanese Style, 10 Tatami Mats)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 122 opinions
Preu actual: 589 €
11 de set. - 12 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

5 Takao-cho, Umegahata, Ukyo-ku, Kyoto, Kyoto, 616-8292
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Takao Kanko Hotel Kyoto
Takao Kanko Hotel
Takao Kanko Kyoto
Takao Kanko
KYOTO TAKAO KANKO
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Kyoto
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan
KYOTO TAKAO KANKO HOTEL Ryokan Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Kyoto Takao Kanko Hotel
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaime
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jaime
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
7 de jul. de 2025
Brian
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrienne
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrienne
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sukhraj
Viatge en parella
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sukhraj
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Zachary
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zachary
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fabian
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ROSA Elena
Viatge en família
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermoso lugar y excelente atención!
ROSA Elena
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
23 d’abr. de 2025
Nicholas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Akhil
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akhil
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Stephen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Germán H
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Germán H
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stephen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aiden
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aiden
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nima
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nima
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Sobhan
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sobhan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
anastasia
Viatge en família
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
anastasia
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
4 de nov. de 2024
Benjamin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Henrik Bjørn
Viatge en família
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Henrik Bjørn
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en família
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worth the drive out
Anna
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
Viatge en grup
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Ralph
Viatge en parella
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ralph
Estada de 2 nits (set. 2024)