Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CHIKUYOAN





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 138 €
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional

Habitació tradicional
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, no fumadors (Bamboo)

Habitació doble econòmica, no fumadors (Bamboo)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Henn na Hotel Premier Kyoto Gojo Karasuma
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 194 opinions
Preu actual: 57 €
1 de jul. - 2 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-23-2 Choshi, Nagaokakyo, Kyoto, 617-0844
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

First Cabin Kyoto Nijojo
First Cabin Kyoto Nijojo
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 109 opinions
Preu actual: 86 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 1000 JPY per persona (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 1500.00 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
KYOTO Guest Nagaokakyo
CHIKUYOAN Hotel
CHIKUYOAN Nagaokakyo
CHIKUYOAN Hotel Nagaokakyo
KYOTO Guest Inn Nagaokakyo
Preguntes freqüents
Opinions: CHIKUYOAN
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shahiq
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shahiq
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ataru
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ataru
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かにくつろげる
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yu
Viatge en parella
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
chizuru
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
chizuru
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
博
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
博
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
joseph
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joseph
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Shingo
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Shingo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
アキラ
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
アキラ
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
hidehiko
11 d’ag. de 2024
hidehiko
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
としひろ
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
としひろ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
カツトシ
Viatge en família
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
カツトシ
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
KEN
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEN
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
ゆう
29 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆう
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
キミユキ
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
キミユキ
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Phillip
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kind owner and comfortable structure
Phillip
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Francesca
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francesca
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Siucheung
Viatge en parella
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siucheung
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
KATSUHIRO
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KATSUHIRO
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
NORIAKI
21 de febr. de 2024
NORIAKI
Estada d’1 nit (febr. 2024)