Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Japanese Inn Yoshimizu





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, diversos llits

Habitació tradicional, diversos llits
El més destacat
Control de la temperatura
Control de la temperatura de la calefacció
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 123 opinions
Preu actual: 622 €
5 de set. - 6 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bentendo Ue, Maruyama Koen, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0071
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Inn Yoshimizu
Japanese Inn Yoshimizu
Japanese Yoshimizu
Yoshimizu
Yoshimizu Inn
Japanese Inn Yoshimizu Kyoto
Japanese Yoshimizu Kyoto
Japanese Inn Yoshimizu Kyoto
Japanese Inn Yoshimizu Guesthouse
Japanese Inn Yoshimizu Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Japanese Inn Yoshimizu
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Akiko
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
かずしげ
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
かずしげ
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Yumi
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
お勧めします。




Yumi
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
何の予備知識もなく
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
yann
8 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yann
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Madoka
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Madoka
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Alexandre
29 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Yoshiaki
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ありがとうございました



Yoshiaki
Estada de 2 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Toru
Viatge en família
15 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適でした。
Toru
Estada d’1 nit (abr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Joan
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
this is the place
Joan
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jesse G.
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Amazing find: traditional B&B in historic area
Jesse G.
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
念願叶っての滞在


Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
遠離繁囂的日式旅館
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Kylie
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kyoto Inn


Kylie
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Issa
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Issa
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
泉の部屋みたいな部屋に住みたい。次は桜の季節に東山トレイルラン!

Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
CHANSOO
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHANSOO
Estada d’1 nit (nov. 2019)