ibis Styles Kyoto Station
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Styles Kyoto Station





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble econòmica, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 llit individual, no fumadors

Habitació econòmica, 1 llit individual, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 llit doble, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un cobrellit
Cortines opaques
Banyera profunda
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 494 opinions
Preu actual: 179 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

47 Higashikujo Kamitonoda-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.637 opinions
Preu actual: 58 €
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2500 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
ibis Styles Hotel Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Hotel
Ibis Styles Kyoto Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel
ibis Styles Kyoto Station Kyoto
ibis Styles Kyoto Station Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Styles Kyoto Station
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sakura
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakura
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge de negocis
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
masao
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
masao
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cara
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cara
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rosalia
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosalia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuji
9 de maig de 2025
Yuji
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Thomas
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Scott
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ana Paula, Berlin
Viatge en parella
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Ana Paula
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jason
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Maria, Guatemala
14 d’abr. de 2025
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Vicky
31 de març de 2025
Vicky
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Go
Viatge en família amb nens petits
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Go
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Chunlan Sujanto
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chunlan Sujanto
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabian
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matt
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matt
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark Lester
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark Lester
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mark Lester
Viatge en família amb nens petits
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark Lester
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
25 de març de 2025
Elizabeth
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de març de 2025
No A/C and loud street noises
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Miyuki
Viatge en família amb nens petits
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miyuki
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
kayo
17 de març de 2025
kayo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silas
12 de març de 2025
Silas
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anke
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anke
Estada de 2 nits (març 2025)