Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 10 minuts a peu de Mercat de Nishiki
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Trinity Kyoto





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Japanese Western Style Room

Japanese Western Style Room
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(45 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Wide Double Room)

Habitació doble (Wide Double Room)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(36 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors

Habitació, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Wide Double Room

Wide Double Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double or Twin Room

Double or Twin Room
També et pot agradar

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 1.008 opinions
Preu actual: 48 €
25 de des. - 26 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

249, Kamihakusancho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-0943
Sobre aquest allotjament
Hotel Resol Trinity Kyoto
Allotjaments similars

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.359 opinions
Preu actual: 52 €
22 de gen. - 23 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3630 JPY per adult i 3630 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Si tens tatuatges, hauràs de seguir unes instruccions específiques quan utilitzis els banys públics de l'allotjament; et facilitaran més informació en fer l'entrada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Resol Trinity Oike Fuyacho
Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel
Hotel Resol Trinity Kyoto Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Hotel Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto Oike Fuyacho
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Resol Trinity Kyoto
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de des. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2025)
4/10, Deficient
Josee
20 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josee
Estada de 3 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronica
Viatge en parella
18 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronica
Estada de 4 nits (des. 2025)
6/10, Acceptable
Ashwin
Viatge en parella
15 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashwin
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar Emil
Viatge en família
5 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar Emil
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmelle
1 de des. de 2025
Carmelle
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Aria
30 de nov. de 2025
Aria
Estada de 3 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Mandy
Viatge en parella
27 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandy
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en parella
27 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Momoko
25 de nov. de 2025
Momoko
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Udo
Viatge en parella
25 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Udo
Estada de 7 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
24 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Oliver, London
23 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oliver
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Hannah
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 4 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Angie, Happy valley
20 de nov. de 2025
Angie
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Dakota
14 de nov. de 2025
Dakota
Estada de 2 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Zoe
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoe
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Kiley
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kiley
Estada de 6 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Emma
11 de nov. de 2025
Emma
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle, Boeblingen
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
7 de nov. de 2025
Christian
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en parella
6 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Gordon
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gordon
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Megan
5 de nov. de 2025
Megan
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
SATOSHI
5 de nov. de 2025
SATOSHI
Estada de 2 nits (nov. 2025)

















