Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Exterior
Vestíbul
Restaurant
Àrea amb seients del vestíbul
Habitació doble, no fumadors | 1 dormitori, cobrellits, planxa i posts de planxar i wifi gratuïta

Opinions

9,2 sobre 10,
Fantàstic

Serveis populars

  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits individuals grans

Habitació doble, no fumadors

10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Wide Double Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Twin Room

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Universal Twin Room

  • Capacitat per a 2
  • 2 Twin Beds

Large Double Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 King Bed

Double Room

  • Capacitat per a 2
  • 1 Double Bed

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
554 Sannocho, Muromachi-dori, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8424

Què hi ha als voltants

  • Torre de Kyoto - 2 minuts en cotxe - 1.7 km
  • Racó Gion - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Palau Imperial de Kyoto - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Temple Kiyomizu - 4 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Santuari Heian - 4 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Shijo Station: 4 min a peu
  • Gojo Station: 7 min a peu
  • Aeroport d'Osaka-Itami (ITM): a 58 min en cotxe

Restaurants

  • ‪高木珈琲店高辻店 - ‬1 minuts a peu
  • ‪松屋 - ‬2 minuts a peu
  • ‪希味 - ‬1 minuts a peu
  • ‪魚民四条烏丸駅前店 - ‬3 minuts a peu
  • ‪京都酒蔵館 - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Hotel amb Torre de Kyoto a prop
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi, amb Racó Gion i Temple Sanjusangen-do a prop, ofereix una bugaderia i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i ascensor
  • Caixa forta a la recepció, magatzem d'equipatge i màquina expenedora
  • Als comentaris dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Característiques de l'habitació
Totes 105 habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen bidets i combinacions de dutxa i banyera
  • Televisors de pantalla plana de 40 polzades amb canals digitals
  • Frigorífics, calefacció i servei de neteja diari

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès, japonès i coreà.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 08:00 a 10:00: 1700 JPY per adult i 1700 JPY per nen
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Microones compartit
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Baranes a les escales
  • Cadires de rodes a les instal·lacions
  • Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • Zones designades per a fumadors (es poden aplicar multes fora d'aquestes zones)

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Edredó de plomes
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Combinació de dutxa i banyera
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 40 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Frigorífic

Altres

  • Adaptadors elèctrics
  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Calefacció (control de la temperatura)
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 00:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
2 nens de fins a 5 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1700 JPY per adult i 1700 JPY per nen (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.

Informació addicional

El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel Kyoto

Preguntes freqüents

Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

En aquest hotel no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi?

Aquest hotel és a Districte de Shimogyo, a menys de 2 km de les atraccions següents: Torre de Kyoto i Racó Gion. Temple Sanjusangen-do i Temple Kiyomizu també són a menys de 3 km. Shijo Station és a 4 min a peu i Gojo Station, a 7 min.

Opinions: Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi

Opinions

9,2

Fantàstic

Puntuació 10: Excel·lent. 327 de 489 opinions
Puntuació 8: Bo. 131 de 489 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 22 de 489 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 489 opinions
Puntuació 2: Horrible. 4 de 489 opinions

9,4/10

Neteja

9,2/10

Personal i servei

9,0/10

Comoditats

9,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Deborah

Viatge en família amb nens petits
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel had some in-house performances and activities but unfortunately the timing didn't work out for us. Overall it is a very convenient location, walking distance to Nishiki market, and the pokemon centre which was a highlight for my son. Staff were friendly and provided kids slippers and toothbrushes which were cute. Was a comfortable stay!
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Rachel

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient hotel stay, for one night only. We were able to walk everywhere. No complaints. If you're looking for a large hotel room this is not it, the bed is the main space holder. It is narrow and small, but it was great for us!
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Bansi

Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great hotel, great location, lovely staff.
Estada de 6 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Bruce

Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

An Mai

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Convenient location, the room was decorated beautifully and the hotel staff were always ready and willing to help.
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Nahid

Viatge en parella, Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Small rooms but very nice staff and clean!
Estada de 3 nits (maig 2025)

4/10, Deficient

Nicole

Viatge en parella
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Really disappointed with this place. It looks very beautiful on the facade but the fundamentals of a hotel are missing. Firstly I accidentally booked for 1 person. Instead of charging me a little bit more for an extra person, they charged me almost half of what I paid on-top of what I had already paid. This is for the exact same room that I had booked. No additional towels or bed or anything required. This is a significant premium for the same room and absolutely no difference to the hotel. They also knew I couldn’t cancel and had no choice. I think this was extremely excessive. We purposely made sure we booked this hotel because they had daily cleaning service but their definition of it was by leaving fresh towels and water outside and cleaning the room after the 3rd night of a 4 night stay. By night 2, we were taking out all the rubbish bins, used cup and used towels outside the room to be cleared. The room is so tiny so we had to clear all these items ourselves. If I wanted to clean my own room, I would have gone to an Airbnb. Not a hotel. There is no safe in the room. I also had to ask the cleaners for more toilet rolls coz we were running out by night 2. Its unfortunate as they do the little added benefits very well. Example of this is they also have shows/ activities in the afternoon for u to enjoy as well as make your own traditional matcha in your room.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Indira

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel was very nice and clean. They provided all the necessary amenities. The room had tatami floors which was a great touch to the wonderfully vibe of the interior. I highly recommend stating at this place!
Estada de 2 nits (maig 2025)

8/10, Bo

carolina

Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Daeyeon

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice place and friendly staff members
Estada de 2 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Shaun

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location, clean hotel with friendly staff. Excellent value for money.
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Renata

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Excellent Hotel in a fab neighbourhood! Best location in Kyoto! Everything was perfect!
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Peter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We really enjoyed our stay!
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Brianna

Estada de 3 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Jacqueline

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good location. Quiet. Enough space. Enjoyed the cultural experiences they organized. Good coffee
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

alice

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Really good location, about 10 minutes by train to Kyoto’s main station with the metro being about a 3 minute walk from the hotel! The rooms were beautiful with a mix between modern and traditional style! Clean rooms and very friendly staff!! (plus a free coffee/hot chocolate machine!!)
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sean, Berkeley

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Especially like their show in the afternoon. Thank you so much for kind services provided.
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Zhiqiang

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (abr. 2025)

8/10, Bo

Siu Loong Lillian

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Kexin

Estada de 4 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Kelly

Estada de 3 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

caglar

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

CHIAHUI

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
日式酒店典雅舒適,但房間略小,29吋行李箱開啟有些不便。地點鬧中取靜,生活機能便利。
Estada d’1 nit (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sandy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

sandy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (febr. 2025)