Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un cobrellit
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Wide Double Room

Wide Double Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Universal Twin Room

Universal Twin Room
Large Double Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 19 opinions
Preu actual: 744 €
14 de jul. - 15 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

554 Sannocho, Muromachi-dori, Shimogyo, Kyoto, Kyoto, 600-8424
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 403 opinions
Preu actual: 40 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1700 JPY per adult i 1700 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Resol Shijo Muromachi
Resol Kyoto Shijo Muromachi
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Kyoto
Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Resol Kyoto Shijo Muromachi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Bansi
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bansi
Estada de 6 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bruce
30 de maig de 2025
Bruce
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
An Mai
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
An Mai
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nahid
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nahid
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Nicole
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Nicole
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Indira
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Indira
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
carolina
22 de maig de 2025
carolina
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daeyeon
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daeyeon
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Shaun
Viatge en parella
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shaun
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Renata
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brianna
1 de maig de 2025
Brianna
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jacqueline
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
alice
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alice
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sean, Berkeley
Viatge en família
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sean
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Zhiqiang
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zhiqiang
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Siu Loong Lillian
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siu Loong Lillian
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kexin
5 d’abr. de 2025
Kexin
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
26 de març de 2025
Kelly
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
caglar
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
caglar
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CHIAHUI
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIAHUI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandy
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
sandy
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sandy
Estada de 3 nits (febr. 2025)