Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
17 de des. - 18 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Tamb é et pot agradar

STITCH HOTEL Kyoto
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
10.0 de 10, Excepcional, 34 opinions
Preu actual: 376 €
22 de des. - 23 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Sobre aquest allotjament
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Allotjaments similars

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.334 opinions
Preu actual: 63 €
17 de des. - 18 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per adult i 2000 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
9,6
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
21 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en família
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelo
Viatge en parella
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Angelo
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge en parella
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Elisabeth
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Caitlyn
Viatge en parella
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Caitlyn
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
pamela
Viatge en grup
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pamela
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbi
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbi
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Stephen
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
tania
17 de set. de 2025
tania
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
toyohide
17 de set. de 2025
toyohide
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Franz
Viatge en parella
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Franz
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Cray
Viatge en grup
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cray
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
MARINA
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MARINA
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Martin Enrique
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin Enrique
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Rene, Miami
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rene
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en parella
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Xianli
Viatge en família
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xianli
Estada de 9 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
takeshi
Viatge de negocis
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
takeshi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Celina
Viatge en parella
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celina
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Rasmus
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay
Rasmus
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
25 de jul. de 2025
Stefan
Estada de 4 nits (juny 2025)

















