Apartament sencer
Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo
Apartaments amb banyeres profundes i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Banyera profunda
També et pot agradar

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Districte de Higashiyama
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 122 opinions
Preu actual: 596 €
4 de set. - 5 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

359-1 Osaka-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0904
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sotetsu Fresa Inn Kyoto-Kiyomizu Gojo
Sotetsu Fresa Inn Kyoto-Kiyomizu Gojo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 828 opinions
Preu actual: 49 €
6 d’ag. - 7 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1000 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 2000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Kamo River Kiyomizu Gojo Guest House Kyoto Apartment
Kamo River Kiyomizu Gojo Guest House Apartment
Kamo River Kiyomizu Gojo Guest House Kyoto
Kamo River Kiyomizu Gojo Guest House
Kamo River Kiyomizu Gojo
Kamo River Kiyomizu Gojo Hous
Kamo River Kiyomizu Gojo Apartment Kyoto
Kamo River Kiyomizu Gojo Apartment
Kamo River Kiyomizu Gojo Kyoto
Kamo River Kiyomizu Gojo Guest House In Kyoto
Kamo River Kiyomizu Gojo Kyot
Musubi Kyoto Kiyomizu Gojo
OYO 633 Kamo River Kiyomizu Gojo
OYO 633 MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo
OYO Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo
Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo Kyoto
Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo Apartment
OYO Hotel Musubi Kyoto Kiyomizu Gojo Osakacho
Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo Apartment Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel MUSUBI KYOTO Kiyomizu Gojo
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
3 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Nobuo
Viatge en família
25 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
コスパ最高且つ静かで清潔
Nobuo
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
IZUMI
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
ワンルームマンション型のビジネスホテル
IZUMI
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
shigeml
Viatge de negocis
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
コスパ抜群な滞在型
shigeml
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
前の人のゴミがそのまま
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
りゅうじ, 東京
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
りゅうじ
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地の良い清潔感のある部屋
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
TAMAKI
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
かなりいいです
TAMAKI
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Abby, Toronto
Viatge en família
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Abby
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
宿泊費が安く、立地も最高でした。
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地が最高!旅費も安く抑えられます。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Lucinda
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lucinda
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
WHISEUNG
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WHISEUNG
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
JUHWAN
Viatge en família
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
후기입니다!!
JUHWAN
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
很好
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
MARIA JESUS
23 d’oct. de 2019
MARIA JESUS
Estada de 5 nits (oct. 2019)