Kikoku no Mori
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kikoku no Mori





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals familiar

Habitació amb dos llits individuals familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits (Garden)

Habitació amb dos llits individuals superior, diversos llits (Garden)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 663 €
22 de jul. - 23 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

320, Uchikoshicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8151
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 3.178 opinions
Preu actual: 101 €
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ethnography Kikoku no Mori Kyoto
Ethnography Kikoku no Mori Kyoto
Ethnography Kikoku no Mori Ky
Kikoku no Mori Hotel
Kikoku no Mori Kyoto
Kikoku no Mori Hotel Kyoto
Hotel Ethnography Kikoku no Mori
Preguntes freqüents
Opinions: Kikoku no Mori
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de juny de 2025
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alla
Viatge en família
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alla
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Katie
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Quiet hotel off the beaten path, HARD beds
Katie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alberto
Viatge en família
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alberto
Estada de 5 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Corey
14 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Corey
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Diane
29 de des. de 2023
Diane
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Lauren
Viatge en grup
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 4 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Masamori
15 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masamori
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Heather
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heather
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Artha
Viatge en grup
21 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Artha
Estada de 3 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
RYUJI
4 de febr. de 2023
RYUJI
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Kay
Viatge en parella
25 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kay
10/10, Excel·lent
Jen
Viatge en família
21 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jen
10/10, Excel·lent
KOICHI
21 de nov. de 2022
KOICHI
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Martha
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnífico hotel y servicio excelente!
Martha
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Reina
Viatge en grup
11 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reina
10/10, Excel·lent
???
Viatge en parella
9 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
りりか
Viatge en parella
27 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
りりか
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
AI
29 de maig de 2022
AI
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
takashi
9 de març de 2022
takashi
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
ユリ
28 de set. de 2021
ユリ
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)