Hotel Briller
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Briller





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 42 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple bàsica

Habitació quàdruple bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
8,8 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 677 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 59 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Briller
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Franziska
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Franziska
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
HIDETO
7 de jul. de 2025
HIDETO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Matthew
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
カズマサ
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
カズマサ
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wataru, Yokohama
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wataru
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Christian
Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Christine, Pacifica
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Maria
10 de maig de 2025
Maria
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
??
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Diego
Viatge en parella
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
AKIRA
11 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Karan
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
BEE GHEE
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BEE GHEE
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, Phoenix
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
LIFEN
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LIFEN
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ZHIWEI
Viatge de negocis
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ZHIWEI
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aya
31 de gen. de 2025
Aya
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
JINHEE
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
위치가 좋은 호텔
JINHEE
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Sofia
23 de gen. de 2025
Sofia
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
WEN LING
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
愉快的住宿
WEN LING
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Cody
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cody
Estada de 8 nits (set. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Vols