HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
Hotel a Kyoto, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals (Moderate Twin)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals (Moderate Twin)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Bany privat independent
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Carregar totes les fotos de: Amanek Double Room

Amanek Double Room
Carregar totes les fotos de: Amanek Triple Room

Amanek Triple Room
Standard Twin Room, 2 Twin Beds (Moderate Twin)
Superior Twin Room-Non-Smoking
Carregar totes les fotos de: Barrier Free Twin With Bath

Barrier Free Twin With Bath
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 678 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

616 Azuchicho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8040
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 496 opinions
Preu actual: 38 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 1500 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Amanek Kyoto Kawaramachi Gojo
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Kyoto
HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL AMANEK Kyoto Kawaramachi Gojo
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Tristan
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tristan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Margo
2 d’ag. de 2025
Margo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Shafaat
Viatge en grup
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shafaat
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
María Gabriela
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
María Gabriela
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chi Fai
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chi Fai
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
weiqiang
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
weiqiang
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Callie
18 de jul. de 2025
Callie
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
17 de jul. de 2025
Alejandro
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
kristen
Viatge en família
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
kristen
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Anna
Viatge en família
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Cristina
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Cristina
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Takehiko, Kamakura
23 de juny de 2025
Takehiko
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Katelyn
23 de juny de 2025
Katelyn
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Balram
Viatge en grup
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Balram
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
JOHN
Viatge en família
11 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JOHN
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
Viatge en parella
4 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dolores
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yamilet
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamilet
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Risa
2 de juny de 2025
Risa
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Luana
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luana
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kaz
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaz
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Felix
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
hironi
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
hironi
Estada de 3 nits (maig 2025)