Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual, no fumadors

Habitació, 1 llit individual, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, no fumadors

Habitació, 1 llit doble, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 682 opinions
Preu actual: 34 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

661 Ogiya-cho, Sakaimachi-dori, Oshikoji-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-0824
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 508 opinions
Preu actual: 38 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 880 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL UNIZO Kyoto Karasuma Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Hotel
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Kyoto
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Komura
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Komura
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
かな
2 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
かな
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Doua
22 de juny de 2025
Doua
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Chheng
Viatge en família
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chheng
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Susan
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
マサヤ
Viatge de negocis
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
マサヤ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kiriyama
5 de juny de 2025
Kiriyama
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Yoichiro
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoichiro
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tevita
Viatge en parella
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tevita
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Andrew
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Briana
9 de maig de 2025
Briana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz Fernando
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfeito!
Luiz Fernando
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
seika
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
seika
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JiaJing
Viatge en família
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JiaJing
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Max
19 d’abr. de 2025
Max
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Tone
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tone
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
9 d’abr. de 2025
Maria
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Mario
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy recomendable
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
4/10, Deficient
JEN JUI
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
JEN JUI
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
YUKAKO
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
YUKAKO
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Theresa
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Theresa
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
CHUNG-YANG
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
離車站近
CHUNG-YANG
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Yoichiro
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoichiro
Estada d’1 nit (gen. 2025)