Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 7 minuts a peu de Carrer Kawaramachi
Galeria de fotos de l’allotjament Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
16 de des. - 17 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble, no fumadors

Habitació, 1 llit doble, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit individual, no fumadors

Habitació, 1 llit individual, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació, 2 llits individuals, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 228 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

661 Ogiya-cho, Sakaimachi-dori, Oshikoji-sagaru, Kyoto, Kyoto, 604-0824
Sobre aquest allotjament
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
Allotjaments similars

Prince Smart Inn Kyoto Sanjo
Prince Smart Inn Kyoto Sanjo
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 424 opinions
Preu actual: 76 €
15 de des. - 16 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL UNIZO Kyoto Karasuma Oike
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Hotel
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Kyoto
Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Four Points Flex by Sheraton Kyoto Oike
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de nov. de 2025
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
cira
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
cira
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimmy Belle
Viatge en parella
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimmy Belle
Estada de 2 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Hiroshi
6 de nov. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hiroshi
Estada de 2 nits (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Giuseppe
Viatge en parella
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Giuseppe
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Alessandra, Vago di Lavagno
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alessandra
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Nallely Sarahi
2 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nallely Sarahi
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Amelie
Viatge en família
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amelie
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Rosemarie
Viatge en grup
31 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rosemarie
Estada de 3 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Neela
31 d’oct. de 2025
Neela
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en parella
29 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
やすお
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
やすお
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Nancy
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nancy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
JESUS JR, OAK PARK
Viatge en parella
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JESUS JR
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Luz
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luz
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nancy
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
AYA
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
AYA
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Pablo
16 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Pablo
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Christoph
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Christoph
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge en grup
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tania
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sebastian
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaleigh
5 d’oct. de 2025
Kaleigh
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Narmada
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Narmada
Estada de 4 nits (set. 2025)

















