Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Material





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació de disseny, 1 llit de matrimoni gran, balcó (MINI ROOM)

Habitació de disseny, 1 llit de matrimoni gran, balcó (MINI ROOM)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (MODERN ROOM)

Habitació Deluxe (MODERN ROOM)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 22 opinions
Preu actual: 730 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

210-4 Nakano-cho Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0034
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 2000 JPY per dia (a 160 m i obert les 24 hores).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor i un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL MATERIAL Kyoto
MATERIAL Kyoto
HOTEL MATERIAL Hotel
HOTEL MATERIAL Kyoto
HOTEL MATERIAL Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Material
Opinions
9,0
Fantàstic
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de juny de 2025
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Connor
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Connor
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
yoshiki
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
yoshiki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Connie
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommend
Connie
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Vi
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Young Geun
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Young Geun
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Diego
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Yousuke
14 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Yousuke
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew, Tornoto
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 3 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
James
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
James
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rohan
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rohan
Estada de 6 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Xochitl
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xochitl
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Maggie
Viatge en família amb nens petits
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maggie
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
An
Viatge en grup
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
An
10/10, Excel·lent
Sophie
Viatge en parella
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
10/10, Excel·lent
Tomomi
Viatge en família
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
Tomomi
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yung fai
23 de febr. de 2024
Yung fai
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Emily
Viatge en família
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada de 6 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Keiko
18 de nov. de 2023
Keiko
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en parella
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
8/10, Bo
Nicholas
Viatge en parella
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
10/10, Excel·lent
アキラ
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
アキラ
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
karin
Viatge de negocis
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay here. You will be so pleased.
karin
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge de negocis
2 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing.
Justin
Estada de 4 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
Viatge en família
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 2 nits (maig 2023)