HOTEL ARU KYOTO
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL ARU KYOTO





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 103 €
22 de jul. - 23 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Un vàter amb bidet electrònic
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 663 €
22 de jul. - 23 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

48 dikokuchou nakagyouku, Kyoto, kyoto, 604-8031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 690 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1870 JPY per adult i 1870 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i il·luminació exterior
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL ARU KYOTO Hotel
HOTEL ARU KYOTO kyoto
HOTEL ARU KYOTO Hotel kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL ARU KYOTO
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Holly
7 de juny de 2025
Holly
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Luis Daniel
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Daniel
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Manuela
Viatge en parella
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuela
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
An, Redmond
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
An
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vasilisa
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Vasilisa
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en família
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Harry
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Harry
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Maricruz
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maricruz
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laisa
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laisa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dienyffer
Viatge en grup
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dienyffer
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julio
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roman
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michaele
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michaele
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kelly
24 d’abr. de 2025
Kelly
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dan
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kaori
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Kaori
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Austin
Viatge en parella
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Austin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Debbie
Viatge en parella
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Debbie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yu Chen
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yu Chen
Estada d’1 nit (oct. 2024)