Guesthouse Soi
Casa d'hostes a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Temple Kiyomizu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Guesthouse Soi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
24 de juny - 25 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 16 de 16 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual tradicional, bany compartit

Habitació individual tradicional, bany compartit
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Assecadora
Renovació: 2014
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Loft bàsic (Single with Bath)

Loft bàsic (Single with Bath)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Renovació: 2014
Dormitoris
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, bany compartit (Quadruple Bunk Bed)

Habitació quàdruple, bany compartit (Quadruple Bunk Bed)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Assecadora
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
3 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional (with Bath)

Habitació amb dos llits individuals tradicional (with Bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Renovació: 2014
Ventilador de sostre
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple (Quadruple Bunk Bed with Bath)

Habitació quàdruple (Quadruple Bunk Bed with Bath)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Assecadora
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort (Japanese Homey with Bath)

Habitació Comfort (Japanese Homey with Bath)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Renovació: 2014
Ventilador de sostre
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany compartit (Triple)

Habitació tradicional, bany compartit (Triple)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Assecadora
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
3 Banys
Carregar totes les fotos de: Loft familiar (Triple with Bath)

Loft familiar (Triple with Bath)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Assecadora
Renovació: 2014
Dormitoris
Ventilador de sostre
Traditional Triple Room With Shared Bath
Loft Single with Bath
Japanese Homey with Bath
Twin Room With Bath-Traditional
Carregar totes les fotos de: Loft Triple with Bath

Loft Triple with Bath
Carregar totes les fotos de: Traditional Single Room with Shared Bathroom

Traditional Single Room with Shared Bathroom
Quadruple Room With Bunk Beds And Shared Bathroom
Quadruple Bunk Bed With Bath
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

509-2 Shimoma-cho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0873
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tsukimi Hotel
Tsukimi Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Habitacions insonoritzades
9.0 de 10, Fantàstic, 152 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Guesthouse Soi formerly Sim's Cozy Guesthouse House Kyoto
Guesthouse Soi formerly Sim's Cozy Guesthouse House
Guesthouse Soi formerly Sim's Cozy Guesthouse Kyoto
Guesthouse Soi formerly Sim's Cozy Guesthouse
Guesthouse Soi House Kyoto
Guesthouse Soi House
Guesthouse Soi Kyoto
Soi Kyoto
Guesthouse Soi Kyoto
Guesthouse Soi Guesthouse
Guesthouse Soi Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Guesthouse Soi
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandra
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isadora
Viatge en grup, Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isadora
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Atsushi
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
すばらしかったです
Atsushi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marine
13 de nov. de 2024
Marine
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Chan-min
9 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chan-min
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Déborah
Viatge en parella
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Déborah
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ke Jie
Viatge en parella
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ke Jie
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en grup
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
MING
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MING
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Byungsam
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Byungsam
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge en parella
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Alice
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alice
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Seung seuk
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seung seuk
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Sunwoo
27 de febr. de 2024
Sunwoo
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Leon
Viatge en grup
1 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leon
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
TOYOKO
9 de des. de 2023
TOYOKO
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
YIMING
Viatge en grup
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
值得入住


YIMING
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ariane
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariane
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Dianne
Viatge en família
6 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dianne
Estada de 4 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Maribel
Viatge en família
8 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maribel
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gabriele
12 de juny de 2023
Gabriele
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Malinda
Viatge en grup
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Malinda
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Miguel
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Insanely good!
Miguel
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Hephzibah
Viatge en família
1 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hephzibah
Estada d’1 nit (abr. 2023)