Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Fine Kyoto Minami





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Standard King Room
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

31 Takedanishikoya-cho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-8449
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Fine Garden Kyoto Minami
Hotel Fine Garden Kyoto Minami
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
8.4 de 10, Molt bé, 272 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Grand Fine Kyoto Minami
Grand Fine Minami
Grand Fine Minami Hotel
Grand Fine Minami Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Adults Hotel
Grand Fine Minami Adults Hotel
Grand Fine Kyoto Minami Adults
Grand Fine Minami Adults
Grand Fine Kyoto Minami Hotel
Grand Fine Kyoto Minami Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Adults Only
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Fine Kyoto Minami
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
kaan
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
kaan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
chih yung
Viatge de negocis
19 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出乎意外的飯店型態,很舒服的住宿體驗。
chih yung
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Katherine
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katherine
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
TANAKA
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
TANAKA
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Hajime
Viatge de negocis
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
寛げました!
Hajime
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Naoya
Viatge en parella
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoya
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Takasugi
Viatge de negocis
6 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Takasugi
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
ryuichi
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
清掃について
ryuichi
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Noritaka
27 d’oct. de 2019
Noritaka
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
ISAO
25 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ISAO
Estada d’1 nit (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
hachiro
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hachiro
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
M, Manila, PH
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
chiaki, great
3 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good
chiaki
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
takeshi
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
グランドファイン京都南
takeshi
Estada de 5 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Prayoon
23 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Prayoon
Estada de 5 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Martin, Hong kong
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 2 nits (oct. 2018)