Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Fine Kyoto Minami





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un bidet
Standard King Room
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 96 opinions
Preu actual: 808 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Grand Fine Kyoto Minami és a Barri de Fushimi, a prop d'una estació de metro a Kyoto. Carrer Kawaramachi i Carrer Shijo són visites imprescindibles per als amants de les botigues; afegeix-les al teu itinerari juntament amb paratges naturals fantàstics, com ara Llac Biwa i Bosc de bambú d'Arashiyama. Vols aprofitar la teva estada i gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Pots buscar el calendari d'actes que se celebren a Hipòdrom de Kyoto o a Estadi Atlètic Nishikyogoku.

31 Takedanishikoya-cho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-8449
Què hi ha als voltants
- Seu Mundial de Nintendo - 2 minuts en cotxe - 2.3 km
- Carrer Kawaramachi - 3 minuts en cotxe - 2.9 km
- Santuari Fushimi Inari - 4 minuts en cotxe - 3.1 km
- Torre de Kyoto - 5 minuts en cotxe - 4.9 km
- Temple Kiyomizu - 8 minuts en cotxe - 6.8 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- 餃子の王将上鳥羽店 - 1 minuts en cotxe
- マクドナルド - 11 minuts a peu
- 韓丼新堀川本店 - 12 minuts a peu
- マクドナルド - 10 minuts a peu
- 吉野家 - 12 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Grand Fine Kyoto Minami
Grand Fine Minami
Grand Fine Minami Hotel
Grand Fine Minami Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Adults Hotel
Grand Fine Minami Adults Hotel
Grand Fine Kyoto Minami Adults
Grand Fine Minami Adults
Grand Fine Kyoto Minami Hotel
Grand Fine Kyoto Minami Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Minami Adults Only
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Fine Kyoto Minami
Opinions
7,6
Bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
ISAAC ABEL
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ISAAC ABEL
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
Claudia
13 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
Estada de 5 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
myungju
Viatge en família
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
myungju
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Katiana
18 d’abr. de 2025
Katiana
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great rooms great price great customer service
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
kaan
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
kaan
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en parella
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
chih yung
Viatge de negocis
19 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出乎意外的飯店型態,很舒服的住宿體驗。
chih yung
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Katherine
16 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katherine
Estada de 3 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
TANAKA
Viatge de negocis
19 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
TANAKA
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Hajime
Viatge de negocis
15 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
寛げました!
Hajime
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Naoya
Viatge en parella
26 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naoya
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Takasugi
Viatge de negocis
6 de nov. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Takasugi
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
ryuichi
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
清掃について
ryuichi
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Noritaka
27 d’oct. de 2019
Noritaka
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
ISAO
25 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ISAO
Estada d’1 nit (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de maig de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
hachiro
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hachiro
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
M, Manila, PH
12 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
M
Estada de 2 nits (març 2019)