Genji Kyoto, a Member of Design Hotels
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Genji Kyoto, a Member of Design Hotels





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
19 de gen. - 20 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 11 de 11 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (City)

Habitació Deluxe (City)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Estudi (City)

Estudi (City)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium (City)

Habitació prèmium (City)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Garden)

Habitació Deluxe (Garden)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 2 llits dobles (Garden)

Habitació prèmium, 2 llits dobles (Garden)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Suite (Garden)

Suite (Garden)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, balcó (River)

Habitació Deluxe, balcó (River)
El més destacat
Balcó
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, 2 llits dobles, balcó (River)

Habitació prèmium, 2 llits dobles, balcó (River)
El més destacat
Balcó
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Suite, balcó (River)

Suite, balcó (River)
El més destacat
Balcó
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (River)

Habitació superior (River)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Casa adossada (Machiya Townhouse Annex)

Casa adossada (Machiya Townhouse Annex)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Cuina
Taula de menjador
Televisor intel·ligent
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

Minn Kawaramachi Gojo Riverside
Gion
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
10.0 de 10, Excepcional, 2 opinions
Preu actual: 97 €
19 de gen. - 20 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

shimogyo-ku hasidono-cho362-3, Kyoto, kyoto, 6008113
Sobre aquest allotjament
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels
Allotjaments similars

Marufukuro
Marufukuro
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 157 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 3740 JPY per adult i 3740 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Genji Kyoto
Genji Kyoto, Of Design Hotels
Genji Kyoto a Member of Design Hotels
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Hotel
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Kyoto
Genji Kyoto, a Member of Design Hotels Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Genji Kyoto, a Member of Design Hotels
10
Magnífic
10
Neteja
9,8
Comoditats
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
9 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 6 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Natalie
Viatge en parella
3 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalie
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Johannes
Viatge en grup
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Johannes
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Brian
18 d’ag. de 2025
Brian
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Brian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Haeri
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Haeri
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Moira
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Moira
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions



Robin
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Robert, Vancouver
Viatge en família
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Deirdre, Fairfield
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deirdre
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Xiaodong
Viatge en família amb nens petits
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Xiaodong
8/10, Bo
Tick Lun
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tick Lun
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en família
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Galina
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Galina
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genji met expectations




Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jason
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jason
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Yusuke
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yusuke
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
JOOHYUN
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOOHYUN
Estada de 4 nits (maig 2024)

















