Framboise KYOTO Hotel de charme
Hotel a Kyoto, a prop de l'atractiu següent: Torre de Kyoto
Galeria de fotos de l’allotjament Framboise KYOTO Hotel de charme





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite superior

Suite superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
Sofà llit: individual
Cortines opaques
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 228 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

63-7, Higashikujo Higashigoryocho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8028
Sobre aquest allotjament
Framboise KYOTO Hotel de charme
Allotjaments similars

Stay SAKURA Kyoto Fuga
Stay SAKURA Kyoto Fuga
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Cuina
9.0 de 10, Fantàstic, 219 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Framboise Kyoto Charme Kyoto
Framboise KYOTO Hotel de charme Hotel
Framboise KYOTO Hotel de charme Kyoto
Framboise KYOTO Hotel de charme Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Framboise KYOTO Hotel de charme
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
11 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Eugen
Viatge en parella
1 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugen
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ida
Viatge en parella
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ida
Estada de 7 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Cornelia
3 d’oct. de 2025
Cornelia
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Okta
Viatge en família amb nens petits
22 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Okta
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernard
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaoutar
Viatge en família
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaoutar
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Stéphanie
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
3 nights for a family of 4.
Stéphanie
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Pernilla
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra
Pernilla
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en grup
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenneth
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kyt and Kenzie
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyt and Kenzie
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel Pizzette
Viatge en parella
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel Pizzette
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aidan
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aidan
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Watchapol
5 de gen. de 2025
Watchapol
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
Viatge en família
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Amy
6 de des. de 2024
Amy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Davith
Viatge en grup
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Davith
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Melanie
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Melanie
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Jack
3 de des. de 2024
Jack
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patricia
Estada de 4 nits (nov. 2024)

















