Hotel Fine Garden Kyoto Minami
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fine Garden Kyoto Minami





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Couples Hotel)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Carta de coixins
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

12 Takeda-higashi Koyanouchi-Cho, Fushimi, Kyoto, Kyoto, 612-8448
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Fine Kyoto Minami
Grand Fine Kyoto Minami
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
7.6 de 10, Bé, 92 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Fine Garden Hotel
Fine Garden Hotel Kyoto-minami
Fine Garden Kyoto-minami
Fine Garden Kyoto-minami Adults Hotel
Fine Garden Adults Hotel
Fine Garden Kyoto-minami Adults
Fine Garden Kyoto Minami Kyoto
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Hotel
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Kyoto
Fine Garden Kyoto minami Adults Only
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Hotel Kyoto
Hotel Fine Garden Kyoto Minami Adults Only
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fine Garden Kyoto Minami
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
KANEKO
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
KANEKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RIKA
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
RIKA
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Dianne
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dianne
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Christie
Viatge en parella
3 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Christie
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peachy
Viatge en parella
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peachy
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
hideaki
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hideaki
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Aritomo
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aritomo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Tommy
22 de nov. de 2024
Tommy
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
KOHEI
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KOHEI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Kazumi
1 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Kazumi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
YOSHIKI
29 d’oct. de 2024
YOSHIKI
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Carmen
17 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 5 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Mavis
Viatge en família
10 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mavis
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
AKAI
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
AKAI
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Peiwen
Viatge en grup
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peiwen
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
HITOSHI, OSAKA
18 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HITOSHI
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
masaharu
Viatge de negocis
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masaharu
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
hatice
Viatge en grup
13 de maig de 2024
Kyoto' da güzel bir hotel
hatice
Estada de 4 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
tanaka
25 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tanaka
Estada de 7 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
hiroyuki
22 d’abr. de 2024
hiroyuki
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella, Viatge en grup
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Has everything you could need
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Pithakserm
17 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pithakserm
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
TAHMEED
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAHMEED
Estada de 5 nits (nov. 2023)