Comfort Hotel ERA Kyoto Toji
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel ERA Kyoto Toji





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 48 €
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(21 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 3 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 3 llits individuals, no fumadors
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(33 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Queen Economy

Queen Economy
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Universal Room

Universal Room
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 462 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

54-1 Nishi-kujo, Shima-machi, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8431
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.2 de 10, Fantàstic, 1.770 opinions
Preu actual: 56 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1650 JPY per adult i 700 JPY per nen (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Hotel Kyoto Toji
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel ERA Kyoto Toji
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en parella
4 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anthony
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ELLEN
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ELLEN
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
CT
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CT
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Graham
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Graham
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Mitsuru
Viatge de negocis
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsuru
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge en parella
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 6 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Melissa
21 de jul. de 2025
Melissa
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Hiroki
Viatge en família amb nens petits
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Rebecca
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Chinnie Mae
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chinnie Mae
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MIN-CHI
2 de jul. de 2025
MIN-CHI
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
MIN-CHI
Viatge en grup
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIN-CHI
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucas
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
soorejkumar
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
soorejkumar
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
reivy
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
reivy
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sourajyesh
23 de juny de 2025
Sourajyesh
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
CHIHIRO
22 de juny de 2025
CHIHIRO
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masaki
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masaki
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge en grup, Viatge en família
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Mauricio
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
17 de juny de 2025
Jason
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tin Lai
Viatge en família
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tin Lai
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriel
Viatge en grup
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Matt
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Matt
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
WAI FAN
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
WAI FAN
Estada de 7 nits (juny 2025)